Regulamin

SPIS TREŚCI

1. Informacje ogólne

2. Zawarcie umowy

3. Jakość produktów

4. Dostępność produktów

5. Ceny produktów

6. Warunki i koszta dostawy

7. Warunki płatności

8. Jak złożyć zamówienie

9. Realizacja zamówienia

10. Modyfikowanie zamówienia

11. Anulowanie zamówienia

12. Kontrola zawartości przesyłki

13. Dowód zakupu

14. Zwrot lub wymiana towaru ( odstąpienie od umowy )

15. Reklamacja zakupionych opon w sklepie www.zakupopon.pl

16. Obsługa posprzedażowa

17. Ochrona prywatności i pliki cookies

18. Postanowienia końcowe

19. Pozostałe informację

1. Informacje ogólne.

Obsługą Strony Internetowej i Sklepu Internetowego zakupopon.pl znajdującego się na stronie www.zakupopon.pl , zwana dalej sklepem internetowym jest firma: NELT SP. Z O.O. NIP 734 360 28 25, REGON 520460408, KRS 0000932972 z adresem siedziby ul. Nowosądecka 229, 33-335 Nawojowa .

2. Zawarcie umowy

Za pośrednictwem naszego portalu internetowego mają Państwo możliwość zamawiania oferowanych artykułów korzystając z formularza internetowego, maila, telefonu. Momentem zawarcia umowy jest potwierdzenie przez sprzedawcę że zamówienie zostało zweryfikowane. Potwierdzenie następuje w drodze przesłania konsumentowi/klientowi wiadomości email, w której sprzedawca informuje że zamówienie zostało zweryfikowane i rozpoczęło się jego kompletowanie. Składając zamówienie oświadczają Państwo w sposób wiążący, że akceptujecie niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (OWH) i wyrażacie chęć nabycia zamawianych artykułów.

3. Jakość produktów.

Przedmiotem sprzedaży w sklepie internetowym zakupopon.pl są opony regenerowane marki EXTREME wyprodukowane przez niemieckiego producenta Reifen Hinghaus GmbH. Wszystkie towary są produktami pełnowartościowymi, i są dystrybuowane przez firmę NELT SP. Z O.O. .

UWAGA! Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 “Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport”, za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji.

Sprzedajemy opony nie starsze niż 18 miesięcy od daty wyprodukowania.**

* Informacja nie dotyczy wyraźnie opisanych opon umieszczonych w dziale PROMOCJE.

** Szczegółowe informacje dostępne są w dziale REALIZACJA ZAMÓWIENIA, punkt ZWROT LUB WYMIANA TOWARU.

4. Dostępność produktów.

Produkty prezentowane w sklepie internetowym zakupopon.pl w większości są jednoznaczne z tym, iż posiadamy przedstawioną ilość na magazynie. Zastrzegamy sobie jednak prawo do wystąpienia sytuacji, w której nie będziemy dysponować konkretnym rozmiarem i modelem opony, którą chciał zakupić klient. Sytuacja ta może być związana z faktem dziennej sprzedaży opon, ze względu na posiadany przez firmę NELT SP. Z O.O. serwis opon. W takim przypadku kontaktujemy się z klientem telefonicznie lub mailowo aby poinformować o zaistniałej sytuacji. Staramy się aktualizować stany magazynowe tak często jak to możliwe aby uniknąć braku zamawianego produktu przez klienta.

5. Ceny produktów.

Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT, ale nie uwzględniają kosztów wysyłki. Przedstawione ceny są cenami za jedną sztukę produktu. Wszystkie ceny znajdujące się w ofercie zakupopon.pl są cenami aktualnymi.

6. Warunki i koszta dostawy

Zamówienia są realizowane na bieżąco od poniedziałku do piątku. Przesyłki odbierane są przez kuriera do godziny 13.00 i dostarczane od 24 h do 48 h (dni robocze).

Sklep internetowy zakupopon.pl pobiera opłatę za koszty przesyłki zgodnie z kosztem podanym w procesie zamówienia. W przypadku wyboru przesyłki za pobraniem naliczana jest dodatkowa opłata od całej przesyłki, dodatkowa opłata naliczana jest przy opcji szybkiej płatności – przelewy24.

Dodatkowe opłaty za usługi:

*DPD NEXT DAY

*Doręczenie do godziny 12:00

*Doręczenie w sobotę

Przy odbiorze osobistym opon z siedziby firmy nie pobieramy opłaty.

a) W przypadku wyboru miejsca dostawy pod wskazany adres podczas składania zamówienia opony wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DPD. Zamówiony towar dostarczany jest do klienta od 24 h do 48 h (dni robocze)

W przypadku nieobecności Odbiorcy pod wskazanym adresem, przesyłkę trzeba samodzielnie odebrać w centrum dyspozycyjnym lub skontaktować się z kurierem. Numer telefonu do oddziału znajdującego się w rejonie Odbiorcy można znaleźć klikając w poniższy link

b) W przypadku odbiorców hurtowych oraz złożenia zamówienia na większą ilość opon, istnieje możliwość dostarczenia towaru transportem firmy NELT SP. Z O.O. . Wyżej wymieniony sposób dostawy oraz jego koszt, realizowany jest według wcześniejszych ustaleń telefonicznych.

c) Nasz sklep nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy i nie posiada numerów kontaktowych do kurierów. Jeżeli zależy Państwu, aby skontaktować się z przewoźnikiem, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem firmy kurierskiej. Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymują Państwo nazwę firmy kurierskiej oraz numery listów przewozowych, które są pomocne w celu zlokalizowania przesyłki.

7. Warunki płatności.

*Przelewem bankowym – płatność przelewem bezpośrednio na konto sklepu na konto: 05 1240 1574 1111 0011 3443 3515 prowadzone przez Bank PEKAO SA oddział w Nowym Sączu. Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, na następny dzień roboczy. Jeżeli w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, wymagana kwota nie wpłynie na konto, zarezerwowany towar zostanie ponownie wystawiony na sprzedaż.

*Przelewy24 – przelewy błyskawiczne przeprowadzane w trakcie składania zamówienia.

Za pobraniem – płatność następuje przy odbiorze przesyłki, bezpośrednio u kuriera. Wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty do zapłaty.

Gotówką – w przypadku odbioru osobistego w siedzibie Firmy NELT SP. Z O.O.

8. Jak złożyć zamówienie.

Zakupu opon sklepie zakupopon.pl można dokonać w jednym z poniżej opisanych sposobów:

I. Poprzez stronę internetową sklepu.

a. najpierw należy wybrać interesujący produkt,

b. wybrać ilość opon,

c. dodać je do koszyka, klikając w miejscu “DO KOSZYKA”

d. kolejno pojawi się formularz rejestracyjny, który proszę uzupełnić prawidłowo w celu zarejestrowania się w sklepie internetowym (przy składaniu kolejnych zamówień wystarczy wpisać hasło i login)

e. W polu „UWAGI” prosimy wpisywać niestandardowe informacje, które mogą ułatwić realizację zamówienia,

f. Następnym krokiem jest wybór sposobu zapłaty i dostawy (wysyłka opon kurierem DPD lub odbiór osobisty w siedzibie Firmy NELT SP. Z O.O.).

g. następnie aby przesłać do nas zamówienie proszę kliknąć w miejscu “WYŚLIJ ZAMÓWIENIE”

II. Pocztą elektroniczną.

W przypadku wyboru tej opcji prosimy przesłać zamówienie na adres sklep@zakupopon.pl.

W przypadku braku potwierdzenia zamówienia drogą mailową lub telefoniczną prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie pod numerem 18 5417585 lub 501 776 844

III. W serwisie opon.

Zamówienie można złożyć osobiście w siedzibie firmy NELT SP. Z O.O. przy ulicy Nowosądeckiej 229, 33-335 NAWOJOWA.

9. Realizacja zamówienia.

Zamówienia są realizowane na bieżąco od poniedziałku do piątku. Przesyłki odbierane są przez kuriera do godziny 13.00 i dostarczane na następny dzień roboczy. Zamówienia za pobraniem wysłane po godz. 11.00 będą podjęte do realizacji na kolejny dzień roboczy. Termin realizacji zamówień może się wydłużyć w przypadku przerw świątecznych, weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy. W jednej paczce wysyłane są 1 sztuka o wadze nie przekraczającej 15 kg. Nie odpowiadamy za opóźnienia, które wynikły z winy firmy kurierskiej.

Zamówienia z przedpłatą przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu się należności na naszym koncie. Należy pamiętać, iż w przypadki zaksięgowania się należności po godzinie 11.00 zamówienie realizowane jest na następny dzień roboczy.

Jeśli formularz rejestracyjny zostanie wypełniony nieprawidłowo a list elektroniczny będzie niezrozumiały, zamówienia takie nie będą realizowane. Ponadto w sytuacji gdy nastąpi brak możliwości potwierdzenia zamówienia wynikającego z winy kupującego ze względu na podany na przykład nieprawidłowy numer telefonu, złożone zamówienie zostanie anulowane w ciągu 48 godzin, a ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostaną usunięte z bazy danych sklepu.

Do zamówionego towaru załączany jest dokument sprzedaży.

10. Modyfikowanie zamówienia

Zmiany w zamówieniu możliwe są tylko do czasu skompletowania zamówionych towarów w sklepie zakupopon.pl. W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta na adres e-mail: sklep@zakupopon.pl lub kontakt telefoniczny 501776884. O ewentualnych modyfikacjach poinformuj nas najwcześniej jak to możliwe.

11. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu wysłania zamówionych produktów. W celu potwierdzenia anulowania zamówienia prosimy o wiadomość e-mail na adres: sklep@zakupopon.pl podając numer zamówienia oraz jego powód. W przypadku anulowania zamówienia po jego opłaceniu zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni.

12. Kontrola zawartości przesyłki.

Podczas dostarczenia zamówionego produktu prosimy sprawdzić czy dostarczone opony są zgodne ze złożonym zamówieniem. Dostarczane opony są spięte taśmą pakową oraz opatrzone etykietą. Sposób zapakowania przesyłki pozwala na swobodne odczytanie z niej podstawowych informacji. W przypadku braku możliwości odczytania tych informacji, prosimy o rozpakowanie paczki w obecności kuriera. W sytuacji gdy dostarczony towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem należy odmówić odbioru i niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu internetowego zakupopon.pl aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Odbiorca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia opon pod kątem uszkodzeń mechanicznych mogących powstać w trakcie dostawy przed potwierdzeniem ich odbioru od kuriera. W przypadku gdy dostarczona przesyłka dotarła do Państwa uszkodzona, w obecności kuriera prosimy o spisanie protokołu szkody a następnie niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą sklepu zakupopon.pl

13. Dowód zakupu.

Płatność zostaje dokonana na podstawie listu przewozowego przesłanego do Państwa drogą mailową po złożeniu zamówienia. List przewozowy jest jednocześnie świadectwem zawarcia transakcji ze sklepem zakupopon.pl.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U.11.68.360) oraz art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług dowód zakupu będzie udostępniony do wydruku lub wysłany pocztą w ciągu siedmiu dni od dnia odbioru przesyłki. Sklep internetowy dowód zakupu w formie paragonu fiskalnego lub faktury VAT w zależności od wyboru przez klienta każdorazowo dołącza go do przesyłki.

Zgodnie z Dyrektywą 2006/112/WE Unii Europejskiej w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 95, poz. 798) faktura VAT nie wymaga podpisu ani pieczątki.

14. Zwrot lub wymiana towarów [ odstąpienie od umowy ]

Konsument (konsumentem jest wyłącznie osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22[1] Kodeksu cywilnego) który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie odstąpienia od umowy należy wysłać na adres e-mail: sklep@zakupopon.pl. Po otrzymaniu odpowiedzi z biura obsługi Klienta towar wraz z  dowodem zakupu należy odesłać na adres naszej firmy tj. NELT SP. Z O.O. ul. Nowosądecka 229, 33-335 Nawojowa. Zwrot opon może nastąpić tylko pod warunkiem, iż opony nie były wcześniej montowane (opony nie mogą nosić śladów użytkowania) i nie później niż w terminie do 14 dni roboczych wraz z dowodem zakupu, termin ten liczy się od dnia wydania towaru (dostarczenie). Koszty przesyłki zwrotnej ponoszone są przez klienta, który zdecydował o ich zwrocie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie Firmy NELT SP. Z O.O. o tym fakcie w celu odbioru przesyłki a następnie wystawienia dokumentu korygującego do transakcji.

W przypadku gdy dostarczony towar był niezgodny z zamówieniem, prosimy o natychmiastowe poinformowanie nas. Tak szybko, jak będzie to możliwe wymienimy towar na inny, na koszt własny (warunkiem jest to, iż towar nie może nosić śladów użytkowania).

15. Reklamacje opon zakupionych w sklepie internetowym ZakupOpon.pl:

***Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu opon (faktura lub paragon), który otrzymujecie Państwa wraz z wysłanym towarem, oraz ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną tylko w przypadku jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie.

1. Ewentualne reklamacje kupujący muszą zgłaszać w punkcie zakupu skąd zostaną one przekazane do rozpatrzenia.

2. W celu prawidłowego zgłoszenia reklamacji umożliwiającego jej rozpatrzenie, kupujący zobowiązany jest do:

a) bezzwłocznego zgłoszenia reklamacji wraz z opisem uszkodzenia drogą elektroniczną na skrzynkę mailową reklamacje@extreme-tyres.com lub jego przesłania pocztą tradycyjną na adres siedziby sklepu: NELT SP. Z O.O. Nowosądecka 229, 33-335 Nawojowa,

b) ustalenia sposobu dostarczenia reklamowanego produktu ze sprzedającym,

c) dostarczenia reklamowanego produktu wraz z czytelnie wypełnionym zgłoszeniem w karcie gwarancyjnej oraz dowodem zakupu w terminie maksymalnie do 14 dni od dnia wykrycia uszkodzenia,

d) sprzedający oświadcza, że wszystkie reklamacje winny być rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu do sprzedającego,

e) w wyjątkowych przypadkach gdzie potrzebna jest dodatkowa ekspertyza termin rozpatrzenia reklamacji może wydłużyć się do 30 dni,

f) uznanie reklamacji nie nakłada na sprzedającego żadnych zobowiązań odszkodowawczych.

3. W przypadku uznania reklamacji na wadę produktu zgłoszoną przez (Użytkownika) kupującego, następuje:

a) W przypadku uznania reklamacji na wadę produktu zgłoszoną przez osobę fizyczną tj. Użytkownika w okresie obowiązywania gwarancji producenta , który w świetle Ustawy z dn. 27.07.2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, nabył towary konsumpcyjne – produkty w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma on prawo do:

* wymiany produktu na nowy, wolny od wad, pod warunkiem zapłacenia kwoty odpowiadającej procentowym stopniowi zużycia reklamowanego produktu;

*zwrotu kosztu zakupu produktu, pomniejszonego o kwotę odpowiadającą procentowemu  stopniowi zużycia reklamowanego   produkt

b) W przypadku uznania reklamacji na wadę produktu zgłoszoną przez Użytkownika w okresie obowiązywania gwarancji producenta, który w świetle Ustawy z dn. 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, nabył produkt w celu związanym z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą, ma on prawo do:

*wymiany produktu na nowy, wolny od wad, pod warunkiem zapłacenia kwoty odpowiadającej procentowym stopniowi zużycia reklamowanego produktu;

*zwrotu kosztu zakupu produktu, pomniejszonego o kwotę odpowiadającą procentowemu  stopniowi zużycia reklamowanego,

c) sprzedający zastrzega sobie prawo do wyboru załatwienia każdej uznanej reklamacji tj. wymiany lub zwrotu kosztów,

d) w przypadku przerwania produkcji reklamowanego produktu lub jego braku, w procesie wymiany będzie używany podobny produkt.

e) w przypadku, gdy koszt wysyłki reklamowanego produktu został pokryty przez kupującego, w celu uzyskania zwrotu kosztów przesyłki kupujący zobowiązany jest do przesłania oryginału dowodu zakupu

16. Obsługa po sprzedażowa

1. Zmiana danych na fakturze: Jeśli w podanych danych nabywcy na fakturze wystąpiła pomyłka, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą.

2. Duplikat faktury – Chęć otrzymania duplikatu możesz zgłosić za pomocą wiadomości na adres e-mail: sklep@zakupopon.pl lub dzwoniąc na numer 501776844

17. Ochrona prywatności:

1. Składając zamówienie w sklepie www.zakupopon.pl Kupujący zgadza się na przechowywanie swoich danych osobowych i ich przetwarzanie wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, ewentualnej reklamacji lub wymiany towaru. Ponadto Kupujący oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.

2. Kupujący uprawniony jest do wglądu do swoich danych osobowych, dokonywać ich edycji lub zażądać zaprzestania ich wykorzystywania i ich usunięcia.

3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (z późn. zm.) przechowywane dane nie będą przekazywane przez sklep innym podmiotom w żadnej formie z wyjątkiem sytuacji niezbędnych do prawidłowej realizacji złożonego zamówienia, wymiany lub roszczenia gwarancyjnego oraz sytuacjach, kiedy towar wysyłany jest bezpośrednio od producenta do Kupującego z pominięciem sklepu www.zakupopon.pl

4. Cookies ( ciasteczka ) – strona sklep zakupopon.pl zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do wykonania danej operacji, np. w postaci uwierzytelnienia, zbierania danych statystycznych lub zapisania danych w formularzach kontaktu lub zamówienia. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarki) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Jednakże w ustawieniach przeglądarki można dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies, w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną ich obsługę w ustawieniach przeglądarki bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu końcowym użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi cookies dostępne są w ustawieniach
oprogramowania przeglądarki. Usługa lub jej poszczególne funkcjonalności mogą jednak bez plików cookies nie działać poprawnie.

18. Postanowienia końcowe:

1. Umowy zawierane za pośrednictwem sklepu internetowego ZakupOpon.pl zawierane są zgodnie z prawem polskim.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Zmiany dokonane w regulaminie sklepu internetowego zakupopon.pl wiążą Usługobiorcę, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i mógł się z nimi zapozna

3. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Usługobiorcy. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Usługodawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.

4. Wszelkie spory wynikłe z umów sprzedaży między sklepem internetowym, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd.

19. Gwarancja i warunki użytkowania

Opony Extreme to opony przeznaczone do motosportu i podlegają jedynie ograniczonej gwarancji. Gwarancja nie obejmuje między innymi uszkodzeń, które wynikły z używania opon niezgodnie z ich przeznaczeniem, a także z winy użytkownika. Przeznaczenie danej opony jest opisane w tym sklepie internetowym, na stronie każdego modelu opony. Zaznaczamy, że w przypadku mieszanek wyczynowych gwarancji nie podlegają również opony użytkowanie w jeździe codziennej.

Wszystkie opony Extreme należy prawidłowo przechowywać. Montaż i demontaż opon należy wykonywać z ostrożnością i zgodnie ze sztuką.